vineri, 9 iulie 2010

Back to business

Salutare! Am revenit. Deoarece criza e mare si locurile de munca putine am cam renuntat sa imi pun sperantele in gasirea unui loc de munca curand. Caut, incerc, dar nu mai am incredere. Asadar m-am apucat iar de "pogârcit", cum ii place la mama sa spuna. In curand voi posta creatii noi atat in domeniul bijuteriilor cât şi în cel al decotatiunilor. Aaaaa, si era sa uit " La multi ani, Dodo!", astazi bem, se stie :)).
Îmi cer scuze potenţialilor clienti pentru faptul că pe site apar si alte posturi decât cele cu lucruri realizate de mine. din pacate nu am un cumnat foarte bun într-ale calcutatoarelor şi a trebuit să îi pun poze pe blog pentru a o vedea pe minunata mea nepotica, Patricia. Ea nu e de vânzare, ştiu ca mulţi aţi cumpara-o dar nu v-o dau.
Referiror la postul cu adopţiile e un îndemn al meu pentru cei care mai au un mic locşor prin curte să adopte un animal fără stăpân. Eu de curând am luat o pisicuţă de la tomberon şi nu pot să cred că am făcut cea mai bună alegere, cu toate ca in garosniera noastră acum trăiesc 2 fiinţe umane şi 3 animale :)). Sentimentul când salvezi un animal e unic....doar aşa de curiozitate încercaţi-l şi sunt convinsă că nu o să regretaţi.
Cam atât!
Have a nice day!
PS: ea se numşte Tisha şi e cea mai adorabilă pisicuţă pe care am cunoscut-o vreodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu